dilluns, 22 de juny del 2026

Rodatge i solvència abans de la traca final!

Aquest passat cap de setmana els i les Fluorescents hem actuat a Sant Adrià de Besòs en el marc de la Diada de Sant Joan, compartint plaça amb els nostres fillols, els Passadors de Sant Adrià i els bons amics dels Castellers de Santa Coloma, en una jornada marcada per la perseverança, el treball de base i la capacitat de reacció de la colla. En aquesta actuació hem fet: 2Pde4, 3de7(id), 4de6a, 3de6a, 4de6, Pde5, 2Pde4.

Hem iniciat l’actuació amb 2Pde4 simultanis d'entrada, disposats a continuar sumant experiència i rodatge de la nostra estimada canalla en aquest tram de temporada. A primera ronda hem apostat pel 3de7, que ha quedat en intent desmuntat. Tot i no completar-ho, les proves realitzades continuen aportant molta informació per seguir treballant aquest castell als assajos!

Pde5 descarregat. Foto: José de la Llave
4de6a descarregat. Foto: Santi Estruch
A segona ronda hem descarregat un 4de6 amb l'agulla, el 5è de la temporada, una de les estructures més sòlides i regulars dels Fluorescents, i una peça clau en el treball de futur de la colla. Tot seguit, a tercera ronda hem completat un 3de6 amb l'agulla, el 2n de la temporada, mantenint el bon ritme i continuant treballant una estructura que també forma part dels objectius de cara a afrontar nous reptes!

A la ronda de repetició hem descarregat un 4de6, el 3r de la temporada, un castell molt significatiu perquè va servir per fer estrenes de canalla, continuant ampliant la base i garantint el relleu necessari per seguir creixent!

3de6a descarregat. Foto: José de la Llave
4de6 descarregat. Foto: José de la Llave
La ronda de pilars ens ha deixat una nova alegria amb la descàrrega del Pde5, el 3r de la temporada i una fita especialment significativa, ja que converteix aquest any en el curs amb més pilars de 5 descarregats de tota la història de la colla.

2Pde4 d'entrada. Foto: Santi Estruch
2Pde4 de comiat. Foto: Santi Estruch
Per tancar la jornada, hem completat 2Pde4 simultanis de sortida, posant punt final a una diada que ens deixa noves passes endavant i la certesa que continuem construint sobre bases sòlides! Ara toca apretar, arriba un apassionant final de primer tram de temporada i si hi som totes i tots, si hi anem i si creiem, podem tornar a fer història! Som-hi Fluorescents!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada