dilluns, 22 de juny del 2026

Rodatge i solvència abans de la traca final!

Aquest passat cap de setmana els i les Fluorescents hem actuat a Sant Adrià de Besòs en el marc de la Diada de Sant Joan, compartint plaça amb els nostres fillols, els Passadors de Sant Adrià i els bons amics dels Castellers de Santa Coloma, en una jornada marcada per la perseverança, el treball de base i la capacitat de reacció de la colla. En aquesta actuació hem fet: 2Pde4, 3de7(id), 4de6a, 3de6a, 4de6, Pde5, 2Pde4.

Hem iniciat l’actuació amb 2Pde4 simultanis d'entrada, disposats a continuar sumant experiència i rodatge de la nostra estimada canalla en aquest tram de temporada. A primera ronda hem apostat pel 3de7, que ha quedat en intent desmuntat. Tot i no completar-ho, les proves realitzades continuen aportant molta informació per seguir treballant aquest castell als assajos!

Pde5 descarregat. Foto: José de la Llave
4de6a descarregat. Foto: Santi Estruch
A segona ronda hem descarregat un 4de6 amb l'agulla, el 5è de la temporada, una de les estructures més sòlides i regulars dels Fluorescents, i una peça clau en el treball de futur de la colla. Tot seguit, a tercera ronda hem completat un 3de6 amb l'agulla, el 2n de la temporada, mantenint el bon ritme i continuant treballant una estructura que també forma part dels objectius de cara a afrontar nous reptes!

A la ronda de repetició hem descarregat un 4de6, el 3r de la temporada, un castell molt significatiu perquè va servir per fer estrenes de canalla, continuant ampliant la base i garantint el relleu necessari per seguir creixent!

3de6a descarregat. Foto: José de la Llave
4de6 descarregat. Foto: José de la Llave
La ronda de pilars ens ha deixat una nova alegria amb la descàrrega del Pde5, el 3r de la temporada i una fita especialment significativa, ja que converteix aquest any en el curs amb més pilars de 5 descarregats de tota la història de la colla.

2Pde4 d'entrada. Foto: Santi Estruch
2Pde4 de comiat. Foto: Santi Estruch
Per tancar la jornada, hem completat 2Pde4 simultanis de sortida, posant punt final a una diada que ens deixa noves passes endavant i la certesa que continuem construint sobre bases sòlides! Ara toca apretar, arriba un apassionant final de primer tram de temporada i si hi som totes i tots, si hi anem i si creiem, podem tornar a fer història! Som-hi Fluorescents!

dijous, 18 de juny del 2026

La prèvia: Diada de Sant Joan a Sant Adrià de Besòs

La temporada no para i nosaltres seguim endavant! Aquest proper diumenge 21 de juny tenim una cita molt especial: actuem a Sant Adrià de Besòs, a casa dels nostres fillols, els Passadors! Serà en el marc de les Festes de Sant Joan, on també ens acompanyaran els bon amics dels Castellers de Santa Coloma! La intenció és seguir rodant castells que en un futur volem pujar un pis i qui sap si quelcom més... diumenge tenim una nova oportunitat per fer un pas endavant!

On actuem?
A l'Avinguda de la Platja de Sant Adrià de Besòs, a les 11:30 hores del matí.

Amb qui actuem?
Amb els Castellers de Sant Adrià i els Castellers de Santa Coloma.