Seguim endavant amb la temporada, i just abans de la traca de dinal de tram, fem parada al Prat de Llobregat, a l'aniversari dels nostres bons amics dels Castellers del Prat. Acompanyats pels Esquerdats de l'Eixample, aquest proper dissabte, buscarem seguir rodant estructures i estrenant castelleres i castellers a totes les posicions per poder arribar en les millors condicions a la traca final del primer tram de temporada! Ara és on toca apretar i seguir lluitant per allò que volem: tornar a fer tres castells de set!
On actuem?
A la Plaça de la Vila del Prat de Llobregat, a les 17:30 hores de la tarda.
Amb qui actuem?
Amb els Castellers del Prat i la Colla Castellera Esquerdats de l'Eixample.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada