Ja és aquí, ja ha arribat. L'actuació més important del primer tram de temporada, a casa nostra, a Sant Boi i per Festa Major! Aquest proper diumenge, els Fluorescents volem anar amb tot el que tenim, perque ho tenim, perque la plaça ho mereix i perque nosaltres ho mereixem! Diumenge volem tornar a plantar tres castells de set a plaça, volem tornar a ser grans, volem tornar a fer història! Vine a viure-ho amb nosaltres!
On actuem?
A la Plaça de la Vila de Sant Boi de Llobregat, a les 11:30 hores del matí.
Amb qui actuem?
Amb els Castellers de Cornellà, els Minyons de Terrassa i els Castellers de Sant Cugat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada